woensdag 7 september 2011

Bloemetje op woensdag

Weten jullie wat zo leuk is? Dat we al 30 volgers hebben!! Welkom allemaal!Leuk, leuk, leuk! (dan wordt het langzaam tijd om te gaan nadenken over een give-away hè?)


Vandaag hebben we natuurlijk weer een bloemetje op woensdag.
Suus is terug van vakantie (heb ik tenminste weer iemand om tegen aan te kletsen...) en daarom kreeg ze een bloemetje van me!

Ze kijkt wel blij hè?

Dit bloemetje gaat wel lekker lang mee want hij is van vilt!

Close upje...

Hij is misschien een beetje groot als broche (ik zal nog even een kleinere versie maken) maar hij doet het wel erg goed op een tas, een grove trui, een sjaal of op een kussen op de bank, kortom: een multifunctioneel bloemetje vandaag!

Natuurlijk gelijk meer kleuren gemaakt want dat is wel zo gezellig...  én we hebben weer wat leuks voor in onze vernieuwde winkel (komende week wordt er verbouwd en zaterdag de 17e gaan we weer open)!

Drukke tijden dus....
We houden jullie op de hoogte!


Groetjes Janine


1 opmerking:

  1. Hoi! Er is weer een Link Your Stuff op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen. Fijn weekend! Groetjes, Annemarie
    www.annemarieshaakblog.blogspot.com (voorheen Annemarie’s Breiblog)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...