vrijdag 17 februari 2012

Koude oren

Afgelopen weken zijn we als een malle aan het breien geslagen want ja... koude oren hè? 

Dan willen we ook nog kunnen kiezen natuurlijk (we blijven meisjes) dus
dat werd doorbreien!
Nu zijn ze af (en is de kou voorbij..) maar ze zijn wél leuk!


 

 


 En ik was wég van deze pet! Een gehaakte... Die móest ook aan de collectie worden toegevoegd!
Voor de (lief)hebbers volgt hier het patroon:



Omdat ik zelf erg na moest denken over "voorlangs" en "achterlangs" stokje heb ik er een foto van gemaakt..
 
 Stokje "achterlangs"
  
stokje "voorlangs"
Veel plezier met maken en allemaal een heel fijn weekend!


Groetjes Janine

2 opmerkingen:

  1. Ben jij even lekker bezig geweest!!
    Ze zijn wel leuk geworden. Jammer dat het nu niet meer vriest! Nou ja, ze kunnen altijd nog mee als je op vakantie gaat! Daar is de kou nog niet verdwenen volgens mij.
    Ik wens je alvast een goede reis en veel winterpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pet ziet er leuk uit. Ik kom alleen totaal niet uit het patroon. 16 vaste in de lus zorgen voor een giagantisch gat in het midden. Vervolgens in elke vaste 2 stokjes (2x16=32) daarna moet je 1 stokje voor en 2 stikjes achter doen dus gedeeld door 3. 32:3 is 10,66667. Je hebt dus een stokje over.
    Vind het erg jammer want ik had deze pet graag gehaakt....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...