vrijdag 27 april 2012

Cadeauzakjes

Sinds wij ook cadeautjes verkopen moet ik zeggen dat wij nogal snel door ons inpakpapier heen raken (en nee, dat vinden wij niet erg, nee...).
Aangezien wij nog stápels vellen papier en knipvellen hebben die stof liggen te vergaren kwamen we op het lumineuze idee daar cadeauzakjes van te maken. Benodigdheden: Papier en een naaimachine.


Gewoon een A4-tje dubbelvouwen en de zij- en ondernaad stikken of 2 A4-tjes op elkaar en rondom stikken.






 Aan de recycle én je hebt een leuk pakje!
(Donald Ducks doen het trouwens ook heel leuk als inpakpapier of een VT-wonen of een glossy of...of...)



Groetjes Janine

5 opmerkingen:

  1. He, wat een leuk idee. Had ik die doos met zakjes niet hoeven kopen, nou ja die raakt ook wel weer eens op.

    FIjn weekend. dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee. Wat zeg ik een SUPER idee. Ik werk als vrijwilligster in de wereldwinkel en daar maken we van de reisgidsen, van zimbabwe en Afrika etc. kadodoosjes voor bv. sieraden. Nu kan ik dus ook tasjes gaan aanleveren :-))
    Het is zo simpel, maar je moet er maar op komen.
    BEDANKT DAMES!!!!!

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een goed idee, ik heb ook nog wel een paar paar van deze A4 vellen liggen, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!! Gebruik pagina's uit tijdschriften ook als envelop...doet 't ook leuk!

    Fijn WEekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk he? Ik vind ze van patronenpapier ook zo leuk.
    En natuuuuuuurlijk mag jij de volgende keer ook mee naar Haarlem!! Bij Sjakies vinden we vast nog veeeeel meer leuke ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...