donderdag 31 oktober 2013

Afvinken maar!

Gelukkig zijn we niet de enigen met tig projectjes op de pennen!
Da's wel een geruststelling..
Maarrrr: ons lijstje is in ieder geval korter geworden!
We kunnen eigenlijk alles wel afvinken
hoewel.. het vloerkleed was in gedachten groter dan in werkelijkheid
(de ogen zijn ook altijd groter dan de maag hè?)
en daar wil ik toch nog wel een paar toeren ophaken
dus da's niet gelukt..
Maar goed, bewijzen willen jullie zien denk ik,

dus: De keukendoekjes
Kijk, keurig gehaakte lusjes!
 
De Granny square deken
 
 Alle draadjes netjes afgewerkt
De Myboshi Baardmuts
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De  baard zit vast!
Wie zegt dat mannen alleen een baard hebben, ha, ha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De capuchoncol was trouwens ook minder ver dan ik dacht
maar die heb ik gisterenavond wél af gekregen
(als straf heb ik nu een hele zere arm..) 
 
   Het vloerkleed kan nog niet afgevinkt maar het is de bedoeling dat ik die vanavond afmaak, eindelijk..
Zie, nog een beetje te klein maar het wordt al wat!
Morgen dan weer nieuwe foto's?
 
 
 
 
 
Groetjes Janine

6 opmerkingen:

  1. Ik moet ook maar eens een lijstje maken. Dat afvinken is wel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap en heerlijk dat jullie zo veel hebben kunnen afvinken, ik ben jaloers! ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima werk geleverd meisjes! Kon ik dat ook maar zeggen :( maar ook ik zit momenteel met een zere breischouder, dus pas maar op als je er zo invliegt! Nog heel veel succes met de andere lopende projecten, ik hou het effe bij borduren denk ik :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...