zaterdag 19 april 2014

Winnaars!

Vandaag maken we dan de 2 winnaars van 
ons weggevertje bekend;
het superleuke haakboekje van Dendennis!
Daarvoor hebben we heel ouderwets 
lootjes geschreven, in een bakje gedaan,
geschud en er 2 lootjes uitgevist!
 Tatarataaaa!
JoJo en Sofie  zijn de bofferds!
Van harte gefeliciteerd dames, 
Heel veel plezier er mee!
Als jullie een adres door mailen 
dan zorgen wij dat er zo'n leuk boekje jullie kant op komt!
 
Leuk, nog 2 mensen blij gemaakt!
(op onze facebookpagina 
hebben we namelijk óók 2 exemplaren verloot;
we zijn net Sinterklaas..)

En voor iedereen die niet gewonnen heeft:
Sorry, volgende keer gewoon weer een kansje wagen...

Fijne Paasdagen iedereen!




Groetjes Janine

7 opmerkingen:

  1. Hey, ben ik de winnares?! Waaw, super, ik stuur jullie een mailtje... Me happy ;-)
    Fijne paasdagen, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat super gaaf ik heb gewonnen ik ben helemaal blij.Ik ga een mailtje sturen. Fijne paasdagen. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars! Ze zullen er maar wat blij mee zijn en meteen aan de slag kunnen gaan :-) en voor mij geldt: volgende keer beter!
    Fijne paasdagen, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sofie en Jojo, gefeliciteerd met dit leuke haakboek. Ik ben benieuwd wat jullie er als eerste uit haken.
    En Suus en Janine, bedankt voor jullie 'Sinterklaasactie'.

    Fijne paasdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor de twee winnaars.
    Bedankt voor deze leuke give away!

    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...