zaterdag 3 mei 2014

Libelle Zomerweek vrijkaartjes winnen!

Onze eerste koningsdag zit er weer op 
en wij hobbelen meteen maar door
naar het volgende feest
Ik zeg wel hobbelen maar ik kan beter racen zeggen...
Want over een goeie week staan wij op de Libelle zomerweek
 met allerlei brei-en haakgaren en de bijbehorende pakketjes
en onze nieuwe webshop moet dan klaar zijn vinden we
Dus staan we in de 5e versnelling 
want een webwinkel vullen is echt heuul veuul werk;
tekst bij wol verzinnen, foto's maken enz.
Gelukkig hebben we nog een week én
presteren wij goed onder druk, ha, ha!
Maarrr we hebben er zin in!
Het is altijd superleuk op de Libelle zomerweek
Er hangt echt een soort vakantiesfeertje
Italiaans dit jaar: Dolce & Libella
Gewoon, om in de sfeer te komen, even aanklikken: Libelle Zomerweek
voor foto's, filmpjes en over wat er allemaal te doen is,
Ja, gekeken? Leuk hè: ook zin om te gaan?
Dat kan!
Wij geven een paar kaarten voor de Libelle Zomerweek weg!
 Wil jij kans maken op 2 entreekaarten t.w. van € 38,50,
voor jou en je vriendin, je moeder, zus, buurvrouw of,
doe eens gek, je man,
plaats dan gewoon een reactie onder dit bericht
én vemeld het even op je eigen blog (als je die hebt natuurlijk..)
Dan maken wij zaterdag 10 mei a.s. de winnaar bekend!

En weet je wat ook zo leuk is?
Er komen een aantal fanatieke bloggers!
Gewoon als bonus!
Zo komt Marinke alias Winkieflash van a creative being,
Margaret van ambers creaties
Johanna onze eigen Knit Counceler,
en ondanks haar zere arm komt Wieke van Keulen ook een dagje
Misschien nog een paar maar da's nog niet zeker en
wie welke dag komt weten we ook nog niet helemaal 
maar dat horen jullie vanzelf
Leuk toch om de dames achter de blogs eens live te ontmoeten hè?

Dus gewoon even reageren!

Fijn weekend allemaal!


Groetjes Janine

30 opmerkingen:

  1. Jaaaa!! Lijkt me SUPER gezellig om samen met mijn nichtje naar de Libelle zomerweek te komen!! Lekker slenteren, genieten, proeven en kopen....Heerlijk dagje uit dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heerlijk een dagje naar de zomerweer met mijn moeder. Eerlijk gezegd nog nooit geweest, moet er nu misschien dan toch maar van komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat er zoveel bekende bloggers bij jullie aanschuiven. Kies je één daag, mis je die andere favoriete creatievelingen. Zo te lezen staan jullie al helemaal in de Libelle-stand om er een fijn feestje van te maken.
    Ik ga (proberen) met iets nieuws te komen op mijn dag bij jullie.

    Succes en veel plezier met alle voorbereidingen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat gaaf, ik zou heel graag naar jullie toe komen! Echt super leuk, samen met mijn moeder! Ik bedoel MOEDERDAG! hihi. Jullie komen als geroepen... En het thema is ook super leuk zeg. Spannend! Succes met alle voorbereidingen. Lieve groet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw waag een gokje,zo vaak er over gelezen en gehoord en nog nooit geweest ,moet er nu maar eens van komen.
    Op hoop van zegen ,wie owie gaat deze vrijkaartjes winnen.
    Spnnend !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is alweer te lang geleden dat ik samen met mijn vriendin een dagje ben wezen stappen. Ik waag ook een gokje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ik zou zo graag de kaarten winnen. Mijn moeder en ik gaan niet omdat de entree zo duur is. En het thema is zo leuk! Veel succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja ja....ik wil meedoen! Heb hem op mijn creatieve blog geplaatst! Ben ooit zelf op de libelleweek geweest, maar toen om te werken...Een keer heerlijk struinen is wel zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt 2 kaartjes voor de Libelle zomerweek gewonnen Willy!
      Mail je ons je adres dan sturen we ze op

      Verwijderen
  9. Het lijkt me super leuk!! Waag graag een kansje,
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook ik zou graag een dagje uit willen hebben! Eindelijk een dagje voor mijzelf , niet alleen mama ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey wat super leuk, een brei/haak kraam op de Libelle Zomer Week!! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou heel graag met mijn zus naar de Libelle zomerweek willen . En aangezien zij de creabea van ons twee is komen we graag even buurten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa! Leuk! Ik zal dan mijn zus meenemen. We zijn beide wel toe aan een leuk dagje uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou graag naar de Libelle zomerweek gaan met mijn vriendin. Samen hebben we elke week 1 crea dag. Zou leuk zijn om op de beurs crea dingetjes te shoppen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben vorig jaar met mijn moeder geweest, en dat was ZO ontzettend leuk! We zouden dit jaar graag weer willen gaan, dus ik waag een gokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps: mijn blog is momenteel onder constructie en even 'uit de lucht' qua blogposts :( Maar na de LZW volgt wel altijd een shoplog artikel (incl vermelding uiteraard als ik mocht winnen via jullie :) )

      Verwijderen
  16. Ooo.. Libelle zomerweek! Wat zou ik graag kaartjes willen, nog beter, winnen! Des te meer €'s hou ik over om te shoppen (vooral bij breien en beppen natuurlijk).. Vorig jaar ben ik niet geweest, en dat heb ik erg gemist. Dus dit jaar wil ik met mn lieve vriendin om samen het leukste uitje van het jaar te beleven! Duimduimduimerdeduim ;-)
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ja, ik doe graag mee met deze kans! Ik lees de Libelle altijd via mijn oma en moeder (daarna krijg ik ze) en het leek me altijd al eens leuk om naar de zomerweek te gaan! Maar zeker als er ook haakspulletjes te bekijken zijn, hihi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. owowowow, lijkt me heel erg leuk, maar heb een duwtje nodig om te gaan......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eigen blog heb ik niet. Maar oh, wat wil ik naar deze beurs. Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest. Was echt ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mariska en ik kunnen wel een workshopje gebruiken :-)
    En dat dan gecombineerd met een heerlijk zonnetje, muziek, hapjes en drankjes... Kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lijkt me leuk om een keer heen te gaan!!! Nieuwe crea ideeën opdoen????

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaa, ik wil graag kans maken op die kaartjes! Lijkt me geweldig om een keer mee te maken en jullie te ontmoeten :-)

    Groet,

    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke actie, net vanmorgen met mijn dochter besproken dat we eigenlijk alleen woensdagmiddag maar kunnen, en dat gaan we doen ook! Vanavond even kaarten bestellen, als ik ze niet win.. hihi.

    Groeten, en heel veel plezier op de Libelle zomerweek.
    Anly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh, lijkt me geweldig! Ik wil heeeellllllll graag meedoen en jullie ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil ook heel erg graag kaartjes winnen om samen met mijn moeder er een leuke dag van te maken! De laatste keer hebben we de beurs niet kunnen bezoeken in verband met de chemo van mijn moeder, daarna mochten we niet omdat ze nog niet in mensenmassa's mocht, dus nu zou het helemaal geweldig zijn, want ze kan en mag alles echt weer! En heeft weer gevoel in haar handen, dus kunnen we lekker gaan freubelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik twijfelde of ik zou gaan omdat het eigenlijk niet kan door tijdgebrek maar als er haakwol/katoen te kijken en kopen is ben ik van de partij !! Superleuk om nieuwe ideeen op te doen en te zien wat mijn volgende project zal zijn, en natuurlijk om jullie in het "echie" te ontmoeten. Ik wil de kaarten erg graag winnen, dat moge duidelijk zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Via Amber bij jullie blog gekomen...en ik ding heeeeeeeeel graag mee voor de Libelle zomerweer! Verras ik mezelf op m'n verjaardag en ik neem een vriendin mee gezellig!!
    Groetjes, Bee, beesblaasblog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...