donderdag 4 augustus 2011

bezemsteelhaken

HIJ IS AF!!!!!



 

 
 Ja, in koeienletters, want ik ben er helemaal blij mee!
En dan bedoel ik niet alleen blij dat ie zo mooi is geworden maar ook inderdaad gewoon blij dat ie af is (voor de laatste toer was ik alleen al 45!!! minuten bezig om de lussen op te halen....).
Maar het resultaat is geweldig, al zeg ik het zelf!










Bezemsteelhaken werkt aanstekelijk!

Suus is begonnen aan een sjaal......., 



















Mijn moeder is begonnen aan een sjaal.......,


zo'n doorbreiwolletje geeft wel een heel mooi effect!
















En dan hebben we al een flink aantal mensen in de winkel lekker gemaakt.......

Alleen jammer dat het mooi weer is.......
(nou ja, met het oog op het dragen van de sjaal dan hè?)


Groetjes Janine

10 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi. 17 augustus ga ik een workshop bezemsteelbreien volgen. Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Janien,het geeft een heel mooi effect,dat moet je mij ook maar es leren.
    Ons moeder heeft zo te zien de smaak al helemaal te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem in het echt mogen aanschouwen, Suus hij is prachtig geworden, daar kan je met recht trots op zijn. Ik ben er voor gevallen en net als Suus met dezelfde kleuren aan een sjaal begonnen voor mijn moeder. (60 steken opzet) gisteren de wol gekocht en nu 10 toeren verder. Het gaat snel hoor als je de slag te pakken hebt. Toch hou ik zo te zien de breipen anders vast ik pin hem onder mijn rechterarm en haal zo de steken op. Op mijn blog staat het resultaat tot nu toe met een beetje foto uitleg.

    Ik kom hem volgende week wel even in de winkel laten zien. groetjes - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meiden,

    Janine wat is je poncho mooi geworden.
    groetjes uit Leerdam van ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, die is mooi geworden! Die van mij is nog lang niet klaar. Het ligt even stil. Ben met zoveel dingen tegelijk bezig. Kan niet wachten totdat ie af is....!

    Ik vind de rand trouwens ook erg mooi afgewerkt. Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?

    groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die stola mooi geworden! Heb je daar scheepjes invicta voor gebruikt? En hoeveel bollen zitten daar in?

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    Dank je wel voor het compliment; ik ben er zelf ook wel heel blij mee! Inderdaad heb ik invicta color van Scheepjes gebruikt. Aan 2 bollen had ik genoeg.

    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel mooi uit! Maar hoe doe je dat???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw die is mooi, ik ben op zoek naar een evt patroon van een stola, hoeveel toeren heb je gedaan,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...