maandag 31 oktober 2011

BB's oftewel Breiende beroemdheden


Van de week zei een klant: "Breien komt weer helemaal in hè?"

Hoezo komt?? Sinds Julia Roberts een jaar of 4 geleden breiend op 
een filmset gefotografeerd werd is breien hip! 
Eenmaal thuis dacht ik laat ik dat eens googlen en de tweede gedachte was: zouden er eigenlijk ook breiende of hakende BN-ers zijn?
En zo ja wie dan; zouden er foto's van zijn?

Een fotootje van een breiende Brigitte Kaandorp in de pauze van haar cabaretvoorstelling lijkt me zo leuk of een kerstballen breiende Yvon Jaspers.... Wat dacht je van een amigurumi-beestjes hakende Patty Brard... 
Ha, ha, ik zie het helemaal voor me!
Enniewee, ik overal op het web zoeken maar geen BN-er breiend of hakend 
te vinden! Alleen een berichtje dat Karin Bloemen aan de haak is maar 
geen foto van een hakend "Bloemetje" te bekennen! 
Leek me net zo leuk maar nee hoor; niks, nada, noppes!
Gelukkig vond ik wél foto's van buitenlandse beroemdheden en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden:
Cynthia Nixon en Sarah Jessica Parker

 
Jawel hoor, op de set van Sex in the City!



 Kate Hudson op zoek naar leuke wolletjes.....




Zelfs een stoere vent als Russel Crowe kan breien...

Ook Audrey en Marilyn deden het.....

Zelfs Grommit breit....


Dat is toch leuk om te zien zeker?


Dus "Bekend Nederland": Breien is hip hoor! 
Inspireer "Onbekend Nederland" en laat je op de foto zetten!




Groetjes Janine




Groetjes Janine

1 opmerking:

  1. Hihi wat een leuk bericht dit :D
    Word er helemaal vrolijk van, al die breiende bekende mensen :)
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...