vrijdag 3 februari 2012

Paaseieren breien

Het is weer zo ver hoor; Suus en ik zijn weer helemaal in de ban van Arne en Carlos. Hun nieuwe boek komt bijna uit en eigenlijk kunnen we niet wachten!

Arne & Carlos breien op hun paasbest

Kijk dan wat een leuke patroontjes!

Geduld hebben dan maar? Ikdachetnie!
Even zoeken naar een beschrijving van paaseitjes om te haken en breien (Arne en Carlos zijn toch niet de eersten die paaseieren breien?) en ja hoor,  bij (http://www.garnstudio.com/ en http://www.wiekevankeulen.blogspot.com/) vonden we wat. Meteen begonnen natuurlijk en de eerste eitjes zijn inmiddels gelegd. Gebreide én gehaakte.


Lekker vrolijke kleurtjes en je krijgt meteen zin in het voorjaar! De eitjes van garnstudio zijn veel kleiner volgens mij dan die van 
Arne en Carlos want daar kunnen niet zulke grote motiefjes op maar die breien  we gewoon zodra we hun boek binnen hebben. Leuk met tulpjes en kuikentjes...
Nou komen Arne en Carlos dit weekend weer naar Nederland om hun paasboek te promoten en maandag zijn ze op de vakbeurs waar wij ook naar toe gaan; is dat effe leuk! Kunnen we lekker bladeren in het paasboek en de orginelen van dichtbij bekijken!
Om "in the mood" te blijven zetten we nog maar een eitje op de pennen!

Fijn weekend allemaal!



Groetjes Janine

3 opmerkingen:

  1. Ik houd het op gehaakte eieren maar ik kijk wel uit naar het poppenboek van de heren, die is leuk!!!Fijn weekend dames,gr.Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, leuk! van kerstballen naar paaseieren :) mooi die achtergrond met alle bollen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schaam me diep dat ik al zo lang niet op jullie blog ben geweest. Voordeel voor mij is wel dat er heel veel nieuws te lezen is. Leuk hoor al die prachtige verhalen. Ik geniet er elke keer weer van.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...