zaterdag 31 maart 2012

Zere vingers


Tjonge: is het al weer een week geleden dat ik een blogje heb geplaatst!
Druk, druk, druk, druk, druk!
Het zit namelijk zo: Omdat Sophietje Knijn graag vriendjes wilde (konijntjes willen nooit graag alleen zijn...) zijn Suus en ik meteen begonnen aan de uitbreiding. Om Sophietje blij te maken én omdat we het zelf zo leuk vinden.
Na 1 dag (en avond) breien was mijn konijntje op de oren na af!


Ikke blij, Sophietje blij!
Afijn, stapte ik de volgende dag m'n bed uit, schrok me helemaal wild: zere handen, niet normaal! M'n duimen, m'n gewrichtjes, aauuuww!
Suus in een deuk: eigenschuldmoetjeookmaarnormaaldoen!
Tsja...
Inmiddels heb ik een week van schrik niet gebreid en Suus gewoon af en toe en zie hier: 2 konijntjes even ver in hun ontsta-fase...

Had ik dus zomaar ineens tijd voor iets heel anders: een oude letterbak oppimpen!


De letterbak hadden we nog staan en ik dacht het ding, met het oog op de zere handen, lekker makkelijk even wit te spuiten. Ja, zo werkt dat natuurlijk niet hè; 2 spuitbussen verder was het eindelijk wit... (volgende keer toch maar gewoon verven!)

het eerste laagje zit er hier op

Maar goed...
Daarna komt het leuke: papiertjes bij elkaar zoeken uit tijdschriften enzo en ze daarna op maat knippen.

En dan....
 Klaar!!
 Nog wat frutseltjes er in...
Leuk hè, en kijk eens wat een lege vakjes!
(Zo jammer dat ik weer eens langs de kringloopwinkel moet...)
 
 
 
Fijn weekend allemaal!
 
 
 
Groetjes Janine 

5 opmerkingen:

  1. Wat knap om zo snel een konijn te breien..! Dan moet je toch wel hebben doorgewerkt..
    Ze zijn zo leuk om te zien, hè.
    De letterbak is schitterend geworden, wat een leuk idee om zo aan het pimpen te slaan!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje kan me voorstellen dat je zere handen heb wat een gepruts om zo,n schattig lief maar zo klein konijntje te breien...
    je letterbak is me toch geweldig mooi geworden zeg....wat leuk en frisjes met de leuke papiertjes!!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee om van die papiertjes in de vakjes te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!!! :-D
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...