donderdag 23 augustus 2012

neven- en Nichtendag

M'n zussen, broer(tje) en ik, hebben 3 nichtjes
en ze wonen niet direct om de hoek.
Zij in het noorden en wij in het midden van 't land.
Toen we klein waren reden we regelmatig de route omhoog maar ja, later ga je niet meer met je ouders mee dus het contact werd steeds minder.
Tot 1 van de nichtjes "neven- nichtendag" opperde: nou ja, dat we dat niet eerder hadden bedacht!
Afgelopen zondag was het weer zo ver...
Laten we nou afgesproken hebben op het "landje" aan de Linge van één van m'n zussen! Op de heetste dag van het jaar kwam dat wel héél goed uit!


Koffie, bijkletsen, zwemmen, veel lachen,


Waterfietsen (trouwens best moeilijk hè, meiden?),
 
Varen,

 Bbq-en
en dan is de dag alweer om...
 
Het was zóóó gezellig!
We kijken al uit naar de volgende keer!
 
 
 
Groetjes Janine


5 opmerkingen:

  1. Het was ietsiepietsie te heet naar m'n zin maar het was inderdaad oergezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, de Linge!! Ik ben er bijna IN opgegroeid, namelijk op een woonark in Asperen. En tja, nu woon ik in Groningen. De tocht tusssen daar en hier wordt door ons nog regelmatig gemaakt naar familie in Leerdam en omgeving ...

    Gr. Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja!! Ik ben opgegroeid in Leerdam en een groot gedeelte van mijn familie woont daar nog steeds. Ik wordt helemaal nieuwsgierig: Hoe kom je nou in Groningen verzeild??

      Groetjes Janine

      Verwijderen
    2. Nou, ik ben getrouwd met de broer van iemand die van Groningen naar Leerdam was geëmigreerd ... Nu wonen wij nog als enigen in Groningen en de broer en zus van mijn man in Leerdam ... hoe kan het lopen hè? Mijn familie woont ook allemaal daar in de buurt. Maar dan ken je vast nog wel de woonark die vroeger lag bij de keersluis in Asperen? Daar woonde ik ...

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...