dinsdag 4 oktober 2011

Getagd



Ik had al een paar icoontjes van een gele tag op diverse blogs zien staan; natuurlijk even gekeken waar dat dan voor was, blijkt dat er 10 dingen over de blogger zelf worden verteld. Leuk, leer je mensen net iets beter kennen! 
Laten wij een paar dagen geleden nou ook getagd zijn!
Door Andina van Cre@ndien.

Tsja, en wat willen mensen nou van je weten hè?
Goed, ik begin maar gewoon...

Wist je dat.....
  1. Suus en ik samen met bloggen zijn begonnen over het wel en wee van ons en onze winkel en dat ik uiteindelijk blog en Suus twittert.
  2. Wij een jubileum hebben: al 20 jaar vriendinnen!
  3. Wij allebei 3 dochters hebben, Suus d'r kinders de leeftijd hebben van 18, 20 en 21 en de mijne van 17, 19 en 22. (dat hebben we leuk opvolgend hè?
  4. Ikzelf als bonusje ook nog een zoon van 11 heb.
  5. We allebei ook nog een man en een hond hebben.
  6. Mijn lief en ik al jaren pleegouders zijn.
  7. Suus en haar lief ieder jaar de Alpe d'Huzes fietsen voor het KWF en dat lief en ik komend jaar ook meegaan (niet om te fietsen maar als vrijwilliger).
  8. Wij een zwak hebben voor schoenen en dat we nét allebei weer een paar hebben gekocht!
  9. Wij altijd dolenthousiast aan een nieuw project beginnen (of dat nou haken is, breien of watdanook...) maar dat afmaken niet onze sterkste kant is.
  10. Dat het maar gelukkig is dat we allebei nogal rommelig en enigszins chaotisch zijn; we anders waarschijnlijk geen jubileum zouden hebben..... 

We hebben nog wel een paar leuke bloggers waar we wat meer van willen weten dus:
Van Katoen en Zo
Merels en Musjes
Made by Mriek
jullie zijn getagd!!


We zijn benieuwd,
Janine en Suus


2 opmerkingen:

  1. O jee, tref ik het even, a life in the spotlights!!!
    Ik had er nog nooit van gehoord!
    Dat zal nog niet meevallen om 10 dingen over mezelf te vertellen.......

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...