vrijdag 4 mei 2012

Tandarts

Nou het koninginneweekend was me het weekendje wel!
Kreeg ik me daar 's zaterdagmiddag zomaar ineens een beetje zeurderig gevoel in m'n linkerbovenkaak. Ik had nog even de hoop dat ik iets te enthousiast had geflost ofzo maar nee hoor! 'S zondags zag ik er uit Martha Hamster en over de pijn zal ik het maar niet zal hebben.
Tijd om de tandarts te bellen... die natuurlijk geen dienst had waardoor ik doorverwezen werd naar een tandarts 20km verder op. (hmpf)


Die, overigens aardige man, maakte een foto en constateerde een abces, vertelde dat ik daarvoor naar een kaakchirurg moest en schreef antibiotica voor. Nou duurt het even voor dat spul aanslaat dus koninginnedag de volgende dag was een waar feest! (...)
Dinsdag langs de eigen tandarts die meteen voor diezelfde middag een afspraak bij de kaakchirurg regelde; Hoera!


De (op het oog) aardige Dr. Jeckyl veranderde spontaan in Mr Hyde (of is het  andersom) zodra ik in de stoel lag. Na het nodige spuit-en snijwerk zwalkte ik nogal groggy aan de arm van m'n lief het ziekenhuis weer uit. Dus nu zit ik mét drain, maar zonder pijn en dikke wang, weer thuis en wil nog maar even niet denken aan de nieuwe afspraak, a.s. maandag, met mijn nieuwe beste vriend Dr. Jeckyl.   

Tsja, soms zit het even tegen...




Groetjes Janine

6 opmerkingen:

  1. O, Mientje, ik hoorde het van mama.
    Wat een ramp!
    En je had je nog wel zo verheugd op Koninginnedag :(
    Ik hoop dat het snel weer verbeterd.
    Wel goed voor de lijn!!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee, wat een pech! Je hebt het trouwens erg leuk omschreven haha.
    Hoop dat je snel van de ellende af bent, ik weet wat het is....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte en beterschap. Volgend jaar maar koninginnedag vieren dan.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, Ik moest wel even lachen, sorry hoor maar je beschrijfd het zo beeldeld.groeten Tony en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bah niet leuk (zwak uitgedrukt). Ik hoop dat het inmiddels iets beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...