zondag 17 maart 2013

En de winnaar is....

Wat een leuke reacties allemaal op onze give-away!
Iedere fanatieke brei- of haakster
kan wel een flink formaat breitas gebruiken lijkt het
en het grappige schaartje,
dat trouwens in het bijbehorende accessoiresetuitje past,
is "the cherry on the cake".
Maar goed; genoeg gekletst!
Terug naar serieuze zaken...
Lootjes maken,

Husselen,
en lootjes trekken!
En de 2 winnaars zijn: 
Gefeliciteerd!
Als jullie je adres even willen mailen
en of jullie voorkeur voor een bepaalde kleur schaartje hebben
dan kunnen we de prijs naar jullie toe sturen.

Heel veel plezier ermee!
(En medegokkers: sorry, volgende keer meer geluk...)

Fijn weekend allemaal!

 
 
 
Groetjes Janine




4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Ik ga gauw mijn adres mailen.

    Bedankt, en nog een fijne zondag.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan de gelukkige winnaars! Maar ik geef niet op en doe volgende keer zeker weer mee, misschien lukt het dan wel :)
    Alvast bedankt om ee give away te doen!
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. And the winner is....
    ... me. Jippie. Ga gauw mijn adres mailen. Het zwarte schaartje op de foto vond ik zó leuk. En eindelijk kan mijn breiwerk-vestje in een mooie tas ipv een plastic buil.
    Bedankt dames.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...