zondag 15 maart 2015

Boodschappennetje haken

Zo, ik heb afgelopen week een boodschappennetje gehaakt.


Nu er (officieel) geen (gratis) plasctic zakjes meer meegegeven mogen worden 
(wat natuurlijk ook nog eens veel milleuvriendelijker is)
moet je toch je eigen tassen bij je hebben hè!
voor alle impulsaankopen als je eens de stad in gaat..
én het liefst eentje dat een beetje klein opvouwbaar is!
Eerder was ik al eens aan het recyclen geslagen en maakte toen
  
hartstikke simpel en ik gebruik ze nog steeds
maar ja zo'n gehaakt netje is ook zo leuk!
Gevonden bij doe mij maar uiensoep met beschrijving en al.
1 avondje haken en je hebt er 1 af!
 Je hebt ongeveer 1 bolletje katoen nodig voor een tasje;
dat is te doen toch?
Allerlei restjes opmaken is ook een plan.
Leuk om te haken én leuk voor het millieu!

Goed, ik ga er nog maar eentje haken;
morgen ga ik shoppen en je weet nooit wat je allemaal tegen komt...

Fijn weekend allemaal!



Groetjes,
Janine

3 opmerkingen:

  1. Is dat vanaf morgen? Ik hebaltijd wel een tasje bij me maar heb daar vaak niet genoeg aan alsik ga shoppen bij bv de action...Dan zijn die plastic zakken toch wel heel handig.. Gister wasik nog bij de intratuin en ja ook hier had ik toch echt te weinig ruite in mijn tasje.... En om nou altijd een shopper mee te nemen... Ik denk dat ik een mega net-tas gahaken, hahahaha..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig om zo'n gehaakt tasje altijd in je zak bij je te dragen. En gevuld ziet hij er nog leuk uit ook.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb er vorig jaar zomervakantie 4 gehaakt en nog dagelijks in gebruik,ohhh zo makkelijk en de hanger waar je plastic tasjes in kan stoppen in de kelder is voortaan zo goed als leeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...