dinsdag 31 mei 2011

Hippe Sjaaltjeshype

Er is een hype aan de gang! Een echte sjaaltjeshype. Met bandjesgaren dat als je het breit een leuk kringelig effect krijgt. Het is er in allerlei soorten; grote gaten, fijne gaatjes, met gaatjes alleen aan de bovenkant van het garen en dat in een zomerversie en in een winterversie...... Het loopt storm!

Bijna weer een sjaaltje klaar!


We hebben al heel wat voorbeelden gebreid (alles recht breien een kind kan de was doen) en er nu net een ander modelletje er mee verzonnen; leuke variatie voor diegenen die er al een aantal hebben gebreid. Het moet alleen nog even af...

Groetjes,
Janine en Suus


1 opmerking:

  1. Hoi! Wat leuk dat jullie mij volgen, zo kwam ik weer op jullie blog terecht. De foto op jullie achtergrond is echt prachtig! Ik word er helemaal hebberig van (-: ik vroeg me alleen even af: waar kan ik jullie winkel vinden? Ik zag het niet zo snel staan. Als jullie een keer wat leuks te doen hebben in de winkel, stuur me dan even een mailtje. Ik vind het altijd leuk om over zulke dingen iets op mijn blog te zetten.
    Groetjes!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...