woensdag 1 juni 2011

Alpe d'HuZes

Het is zover! Morgenochtend heel vroeg, ten minste, ik vind het heel vroeg (4 uur) vertrekken wij naar Frankrijk. Wij zijn in dit geval mijn man en ik. Wij gaan op weg naar de Alpe d'Huez om daar deel te nemen aan het fiets- en sponsorevenement Alpe d'HuZes. Op 9 juni gaan meer dan 4500 fietsers, (hard-) lopers en hand-bikers proberen om zo veel mogelijk keren de Alpe d'Huez te beklimmen. Niet zomaar natuurlijk maar om zoveel mogelijk sponsorgeld op te halen voor de strijd tegen kanker. Wil je meer weten: http://www.opgevenisgeenoptie.nl/
Vorig jaar heb ik 1 keer de berg bedwongen, dit jaar ga ik voor 3! Nu maar hopen dat het weer een beetje meezit, ze verwachten regen...

In ieder geval ben ik er maar druk mee geweest om alles op tijd gewassen en opgeruimd te krijgen. Gelukkig is Janine zo lief geweest om mij een beetje te ontzien afgelopen dagen... en ze moet ook nog 10 dagen zonder mij de winkel draaien. Wat een toppertje! Ik zeg steeds dat Janine mijn grootste sponsor is: zonder haar kon ik niet weg. Ik heb net nog gauw het nieuwe raam gewassen, die was nog wel erg smerig van het inzetten. Nu nog snel een sjaaltje afbreien, er is weer een nieuw soort garen bijgekomen, dus weer een nieuw voorbeeld nodig!
Als we die groothandel voor extra vrije tijd gevonden hebben laten we het meteen weten, want jeetje, wat gaat de tijd snel.

We hebben nog wel even snel een twitteraccount aangemaakt: @Jansus_ zo kunnen we nog met elkaar communiceren terwijl ik in Frankrijk zit en Janine in Bodegraven. Korte snelle berichtjes en de rest per blog. Ik ga eens uitvinden of ik vanuit Bourg dÓissans een blog kan maken. Ik ben er nog niet achter hoe ik een foto moet toevoegen. Heb namelijk een hele leuke van vorig jaar: met een big smile over de finish. Straks toch maar even aan Janine vragen...
Tot gauw!
groetje van Suus

1 opmerking:

  1. Wow, dapper hoor en top dat je zo'n maatje hebt, dat zijn de echte hè :-). Grappig ik ben ook echt een "knurft" met de computer maar gaandeweg leer ik toch steeds weer een beetje en wie weet dat ik van jullie ook weer wat kan leren op freubel gebied haha.

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...