donderdag 30 juni 2011

Tijd voor Tassen!

Al een aardig poosje hebben wij van die heerlijke zomerstofjes liggen die iedere keer als ik langs loop lijken te knipogen (Hé hoooooi, zie mij.....) dan ga ik even in de remmen maar ja, dan moet ik ineens weer iets dringends doen. Vandaag was schijnbaar de maat vol want toen ik langs liep begonnen de stofjes te fluisteren (ppssst, joehoeoeoe....)!!!!! Ja écht hoor! Nou ja, dat viel niet langer te negeren dus........ aan de slag!
                                                                                                                     


ALOHA!!!

  
Nu heb ik en Suus trouwens ook een zwak voor tassen (je kunt er nóóit genoeg hebben, net als schoenen trouwens) dus kan ik met plezier melden dat die leuke stofjes zich getransformeerd hebben in tassen! Klaar voor de vakantie!


Pop Art



 Net een tattoo


Visjes detail



 
  


Miami Ink...



  













Geen al te moeilijke modellen deze keer maar een  envelop met rits aan de buitenkant en lekker lang hengsel (kun je de tas dwars om hangen) en de andere 2 tassen hebben een rits aan de binnenkant(we willen niet gerold worden op vakantie)  en een blokbodem. Da's mooi want dan kan er nét weer wat meer in (jaaa, nog meer souveniers..........). Verder hadden we al eens van vilt sleutelhangers (visjes en bloemetjes) gemaakt en heel grote broches (oranje bloem) en laten die nou het net even af maken! Ik ben weer helemaal blij!
Nog een paar weekjes en dan mag er 1 mee op vakantie (of 2 of 3.......) Hmmm, moeilijk kiezen!

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...