maandag 13 juni 2011

Druk, druk, druk

Allereerst: schouderklopje voor Suus! Ze heeft 2 x de berg opgefietst en manlief zelfs 5x! Goed hè?
Met die andere 4500 man hebben ze ruim 20 miljoen opgehaald voor het KWF, ongeloofelijk!

Ik dacht met Suus weg zal het wel rustig zijn maar niets was minder waar. Prompt kregen we een paar grote orders waarmee ik wel even zoet was. Gelukkig was daar vrijdagavond (breien en beppenavond)
met vriendin Johanna.... need I say more!
Met haar humor brengt zij alles weer in het juiste perspectief; géén dus!
Zij had haar nieuwste creatie af: een nieuwerwetse jaren '70 tas! 
Van Nooodles gemaccrameed (raar woord als je het zo schrijft, is het eigenlijk wel goed? Nou ja....)
en hij is echt super! Die wil ik ook!
Natuurlijk heb ik er foto's van....
detail

een echt boodschappennet






zelfs met Johanna








Later nog even een foto gemaakt met boodschappen er in dan komt ie beter uit.

 Ik ga d'r volgende vrijdagavond flink paaien met chocola/bonbons (zou het opvallen?)
voor het patroon.........

Dan had ik ook nog een jarige oudste dochter (22 al weer)
wat een hok vol mensen inhield toen ik thuiskwam
waar ik mij dus vrij vlot bij uit de voeten maakte nadat ik bloemen,
die bestemd bleken voor iemand anders, al heel decoratief in een vaas had gezet......

De familie komt van ver en zouden zondag komen dus werden de boodschappen zaterdag gepland evenals het bakken van taart. Want ja, middelste dochter is gezegend met het bakgen en een taartje van Saartje kan niet ontbreken op een verjaardag! Zie hier het resultaat voor zuslief.
en hij was toch lékker!
Manlief is bakker en had ook al 2 vlaaien gebakken, dus er zal wel niemand verhongeren..........

Vandaag is een dag om lekker aan te rommelen, blogje schrijven, restjes taart eten,
nog wat aan de webwinkel doen en ja, toch ook nog maar even lekker verder
haken aan de kussenhoes van zwart/witte nooodles.

Groetjes Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...