donderdag 18 april 2013

Nieuwerwetse vintage

Niks haken of breien vandaag!
We hebben zulke leuke blikken en kaarten binnengekregen 
en ik ben al de hele dag bezig met foto's maken
en de heleboel in onze webshop te plaatsen.
(da's niet niks voor een digibeet..)
Kijk nou hoe leuk!
Blikjes, schriften en kaarten van Froy & Dind;
alles op vintage geïnspireerd.. 
Zo'n rechtse, met het zustertje, heb ik stiekum al in gebruik genomen,
voor mijn rondslingerende pleisters. 
 
 
 En deze ook. Veel gezelliger toch dan zo'n lelijke papieren tissuedoos?
  We zijn helemaal wég van de afbeeldingen op de schriften en de kaarten 
Die zijn toch ook helemaal leuk
ingelijst aan de muur in een kinderkamer
(ja,ja, opsturen kan natuurlijk ook gewoon..)
 Zelfs de achterkanten zijn leuk!
En we hebben een hele molen vol!
Maar goed, de blikken staan al onze webshop, alleen de kaarten moeten nog; daar wordt aan gewerkt!
Weet je wat we ook zo leuk vinden? De spullen van Kaartje of Kip
(je wordt er zo hebberig van...)
Achterkantjes voor een i-phone 4
 
Op de achterkant een overzicht van de 12 pagina's
Suus en ik worden hier dus helemaal vrolijk van!
(en ik doe de webwinkel inmiddels met 2 vingers in m'n neus, haha ;-))
 
 
 
 
Groetjes Janine
 


1 opmerking:

  1. De volgende keer dat ik in de winkel kom vraag ik eerst of je nog 'gewebwinkeld' heb, of ik bekijk gewoon je neus, dat kan ook!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...