maandag 8 april 2013

Sunday Market

Zo was ik gisteren naar de Sunday Market in Amsterdam.
Een en al drukte en gezelligheid;
Leuke spullen,
 Gewéldige schoenen,



















In de rij voor bij een van die lekkere eettentjes en ondertussen naar muziek luisteren,
 


De meest uiteenlopende kramen
waarbij veel met eigen
maaksels.

Deze had de meest fantastische gehaakte spullen..
 
En kijk nou wat ik vond bij een standje met brocante spullen:
Ik kon ze gewoon niet weerstaan..
 
Hadden jullie ook zo'n zonnige zondag?
 
 
 
 
Groetjes Janine

4 opmerkingen:

  1. Het was geweldig weer hè! Iedereen zag je naar buiten gaan..
    Wat een leuke dingen hebben jullie gezien, ik vind die blauwe jas helemaal geweldig...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n superweer, maar ik durfde nog niet teveel naar buiten na mijn ziekzijn :). Maar heb wel in de veranda lekker gehandwerkt, ook heel fijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn oog viel gelijk op die jas met die stippen, geweldig!!!! Heerlijk z'n marktje en dat nog wel met zon,,, dubbel zo leuk!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heerlijk weer en ook op de sunday market altijd super gezellig

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...